Home

Tissing i buksa

Helsenett ble opprinnelig utviklet som ledd i det forebyggende arbeidet drevet av Den norske lægeforening, Norges Apotekerforening og Den norske tannlegeforening i samarbeid med et stort antall fagfolk, pasientorganisasjoner og institusjoner. Dette arbeidet har siden 2004 blitt videreført av spesialist i allmennmedisin Christian Anker Sengevæting er ufrivillig tissing i sengen i en alder der barn normalt holder seg tørre om natten, - Mange har aldri sagt at de tisser i buksa høyt til andre før. På treffene kan de puste fritt. De forstår hverandre og kan endelig sette ord på hvordan de har det uten å bli ertet Hvordan skal jeg få tulla på 3 1/2 år til og skjønne at ho må gå inn på do? Ikke noe problem hvis vi er inne, eller er ute og farter. Men når ho er ute og leker i barnehagen, eller ute her hjemme nå, så blir det fort til at ho tisser i buksa. Prøver og si at ho må huske og gå inn og tisse når ho. Å tisse i buksa for å holde varmen Jeg er intensivsykepleier. Jeg har 3 års grunnutdanning i sykepleie, deretter 1 1/2 års videreutdanning i intensivsykepleie, skriver Anita Staahle i sitt blogginnlegg Sengevæting er ufrivillig tissing i sengen i en alder der barn normalt holder seg tørre om natten, - Mange har aldri sagt at de tisser i buksa høyt til andre før. På treffene kan de puste fritt, de forstår hverandre og kan endelig sette ord på hvordan de har det uten å bli ertet